lunes, 12 de diciembre de 2022

EL ESGRAFIADO GALLEGO EN EL PROGRAMA ZIG ZAG DE TELEVISIÓN DE GALICIA

 " A Ribeira Sacra é un lugar cargado de beleza, de historia e que ademais alberga un museo ao aire libre. Un tesouro do patrimonio cultural galego que aínda se está investigando e catalogando. 

Falemos do esgrafiado Galego, unha arte decorativa, esquemática e simbólica que se conserva nas paredes de casas, hórreos ou igrexas. Unha das persoas que máis sabe e que máis nos pode contar é a investigadora e directora do departamento de Historia e antropoloxía do Instituto Europeo Campus Stellae, Mar López Sotelo. " 

Pilar Rego García. 

Televisión de Galicia.


"La Ribeira Sacra es un lugar cargado de belleza, de historia y que además alberga un museo al aire libre. Un tesoro del patrimonio cultural gallego que aún se está investigando y catalogando.

Hablamos del Esgrafiado Gallego, un arte decorativo, esquemático y simbólico que se conserva en las paredes de casas, hórreos o iglesias. Una de las personas que más sabe y que más nos puede contar es la investigadora y directora del departamento de Historia y antropología del Instituto Europeo Campus Stellae, Mar López Sotelo. "


Pilar Rego García. 

Televisión de Galicia. 


                                PODCAST: El Esgrafiado Gallego en el programa ZIG ZAG


No hay comentarios:

Publicar un comentario